OKU KARATE STOVYKLA 2020. Antra diena

draugų palaikymas

Iš patirties žinom, kad naujokams pirmos naktys sunkiausios, bet kaip smagu atėjus į kambarį ir rasti verksnojantį vaiką, kuris ne vienas, o apsuptas dar net ir nelabai pažįstamų draugų, kurie guodžia, padeda susirasti pamestus daiktus. Tai vat, žinokit taip ir išmiegojom, daug ramiau nei tikėtasi, pernai reikėjo visų vadovų pagalbos, gero žodžio ar apkabinimo, tai šiemet jau draugų palaikymas padeda užtikrinti ramų miegą.

Dieną pradėjome linksma mankšta pajūryje su trenere Monika. Krosiukas, tempimo pratimai, pasisveikinimas su saule ir skubame atgal į stovyklą, kur jau laukia treneris ir nauja dienotvarkė. Ši diena skirta daugiau laiko praleisti čia stovykloje ir pabūti kartu. Po pusryčių vaikai pajudėjo į kitą savo veiklą – maikučių gamybą.

Atvykę visi vaikai gavo po maikutę, kurią liepėme saugoti. Spėkit kiek pamestų maikių turėjome po pusdienio? 😀 Po intensyvių paieškų, kelių nubrauktų ašarų, gyvenimo prasmės ieškojimo vis tik pavyko maikutes rasti kaimynų lagaminuose – tokia ta stovyklos romantika!

Sutarėme maikučių dizainus, kad būtume panašūs, bet tuo pačiu, jog kiekviena maikutė būtų unikali ir asmeninė. Dalinamės kurybiniu procesu, o rezultatai netrukus!

Po intensyvios gamybos, atėjo metas fizinio pasiruošmo treniruotei, kurios metu vaikai dirbo ties izometriniais pratimais, prisitraukimų technika, o treniruotę vainikavo krosas ir maudynės jūroje. Ir pagaliau vaikai sulaukė pietų! Daržovių sriuba pasirodo yra didžiausias delikatesas ir jos kartojo net ne du, o visus 3 kartus.

Po pietų vaikai turėjo laisvą laiką, kur galėjo pasirinkti kaip jį nori praleisti, dalis iškeliavo į parduotuvę ledų, kiti norėjo likti stovykloje ir žaisti, snausti, tobulinti maikutes. Pailsėjus „netikėtai” atėjo laikas antrai treniruotei. Šį kartą laukė KUMITE treniruotė. Prisiminėme įvairias kombinacijas.

Vakaro veikla

Vakarienė bei desertui Justo tėvelių padovanotas arbūzas ir rimtas sprendimas ką veikiame toliau. Vaikai turėjo galimybę balsuoti ar „likti stovykloje” ar „keliauti ant Melnragės molo” išlydėti laivų. Labai nedidele persvara, bet laimėjo MOLAS. O tai susilaukė, net ir draugiškų protesto akcijų, bet priminus vaikams apie demokratiją ir radus kompromisą – ėjimą pajūriu, pavyko pralinksminti net ir skeptikus.

Taigi lengvas vakarinis pasivaikščiojimas (7km), išlydėjome Dianos laivą, pamojavome žvejams ir sužinojome daugiau apie „bangolaužius”. Grįžome pačiu metu į dienos uždarymą, kuriame lauke jausmingi pasidalinimai, santykių aiškinimasis ir nuovargis.

Po dienos uždarymo vaikų laukė filmas apie karate, tempimai ir ramybės laikas. Bet neilgam 😀

Mes nebūtume mes jei neišverstume vaikų naktį iš lovos. Taigi visiems įmigus 01:00 netikėtai teko keltis vėl ir skubėti į naktinę treniruotę pajūryje. 5 min ir visi turi būti išsirikiavę lauke. Krosas, jūra, sportas ir mėnesiena. Ir jei pernai vaikams buvo nemenkas šokas, tai šį kartą jau kėlėmės be ginčų, su apsnūdusia šypsena. Štai tokia ta mūsų diena, su nekantrumu laukiame kitos dienos nuotykių!