Bulldog turnyras 2020. Talinas

Bulldog turnyras

Įspūdingas savaitgalis Estijoje. Šeši Oku karate akakdemijos sportininkai ir palaikymo komanda išvyko ginti ne tik akademijos, bet Lietuvos garbės vienose iš didesnių Pabaltijo regiono varžybų. Estijos karate federacijos, Taline organizuojamas Bulldog turnyras turi gilias tradicijas ir šiais metais vyko 30-tą kartą! Dėl medalių kovojo sportininkai iš Latvijos, Rusijos, Suomijos, Baltarusijos, Estijos ir Lietuvos. Galime tik pasidžiaugti, jog šios varžybos nepagailėjo mūsų sportininkams medalių ir taip reikalingos patirties.

Diena prieš varžybas arba Vidmanto varymas iš proto

Taigi, pradėkime nuo pradžių. Į Estija suplanavome vykti dviem ekipažais ir sulaukėme jau tradicinio savanorio Gerdos tėvelio Vidmanto pagalbos, kuris pasiryžo vaikus saugiai nuvežti į varžybas. Šis ekipažas nutarė pajudėti labai anksti iš ryto, tam, jog vaikai turėtų laiko atsigauti po kelionės ir apžiūrėti Taliną. Tuo tarpu kitas ekipažas su suaugusiais sportininkais ir treneriu šeštadienį turėjo kitas varžybas Širvintose, kur palaikė mūsų suaugusiuosius sportininkus. Todėl į Estiją iškeliavo tik jau gerokai po pietų (maždaug tuo metu kada pirmasis ekipažas atvyko į vietą).

Koks šaunus bebūtų Vidmantas, regis mūsų vaikai jį užklupo netikėtai :D. 8 valandos mašinoje su keturiais, tikrai ne per ramiausiais vaikais, kurie nors protarpiais ir miegojo, likusią kelionės dalį tiesiog „ošė” mašinoje. Likusieji Lietuvoje, tai puikiai matė iš siunčiamų video ir nuotraukų. Vis tik ištvėrę kelionę, vaikai ir šoferis pasiekė kelionės tikslą – Talino zoologijos sodą. Kas esate lankęsi šioje vietoje turbūt pasakoti ir nereikia 🙂 vaikai prisižiūrėjo raganosių, begemotų, dramblių, roplių, liūtų, ryklių ir dar vaje kiek daug visko. Vidmantui vos pavyko visus išprašyti lauk ir keliauti namo vakarienės. O Vidmantas pasirodo, ne tik puikus vairuotojas, auklė, bet dar ir VIRĖJAS. Pavalgidinęs vaikus, suguldė juos miegui.

Tuo tarpu antrame ekipaže kelionės metu vyravo smagios nuotaikos po pasisekusių varžybų ir be didesnių nuotykių kantriai keliavome pas savo vaikus. Juos tikėjomės sutikti verčiančius nuomuotą butą aukštyn kojomis. Tad nustebome, jog Vidmantui atidarius duris mus pasitiko tyla ir mažų nosių šnarpštimas jų kambaryje.

Kovo 8-oji ir vyrų staigmena damoms

Nubudus visus pasitiko Kristinos iškepti blynai. O treneris ir Vidmantas visas (net ir mažasiais damas) apdovanojo gėlėmis. Smagiai susėdę prie apskrito stalo suskubome pusryčiauti, nes jau tuoj tuoj turėjome skubėti į areną kur vyks varžybos. Tad vaikams draugiškai suplovus indus ir atsisveikinus su mūsų milžinišku butu, iškeliavome kovoti dėl pergalių!

Bulldog turnyras

Pirmoji turnyre startavo Diana, kuri deja, bet antroje kovoje paskutinę sekundę pralaimėjo dvikovą dėl prizinės vietos. Ne toks sėkmingas tatamis buvo ir Kajui, kuris vos per plauką nusileido varžovui iš Estijos. Nepaisant to sportininkai parodė puikią techniką, deja drąsos ir užtikrintumo šį kartą pritrūko.

Vėliau kovojo likusios mūsų merginos Barbora ir Gerda, kurios abi antrose kovose parodė puikią techniką ir kovinę dvasią ir į Lietuvą parvežė bronzos medalius.

Sukovojus jauniesiems mokiniams ant tatamio lipo mūsų treneris Petras Ąžuolas ir Monika.

Mūsų sportininkai ir jų rezultatai kumite rungtyje:

🏆🥇Monika Žalytė
🥈Petras Ąžuolas Kalpokas
🥉Barbora Staveckaitė
🥉Gerda Petrauskaite

Taip pat, Gerda drauge su sportininkėmis iš Dojo Kaunas ir Rytų kovotojas gynė Lietuvos garbę komandinėje kumite rungtyje ir iškovojo 🥈vietą. Sveikiname sportininkus!

Džiaugiamės, jog Taline vykstantis Bulldog čempionatas atnešė, ne tik medalių, patirties, bet ir smagų laiką drauge!