OKU KARATE STOVYKLA 2020. Septinta diena

Na ką, pabudome su lengvu gumulu gerklėje – paskutinė pilna diena stovykloje. Smagi mankšta, dienos atidarymas ir labai greiti pusryčiai. Juk turime skubėti į autobusą! Valgome ir sukame galvas, kurgi šiandien keliausime – dienotvarkėje labai mandras žodis BOULDERINGAS. Šiandien ir truputį liūdesio – atsisveikiname su vienu stovyklautoju Vakariu.

Lengva ristele skubame į autobusą, perkame bilietus, susėdame ir laukiame nuotykių pradžios. Ilga kelionė autobusu, dar šiek tiek pažygiuoti ir mes jau vietoje – Scala dreams laipiojimo centre. Čia mus pasitinka kaip senai matytus bičiulius. Persirengiame ir pirmyn mokytis naujų įgūdžių.

Boulderingas

Scala treneriai praveda mums apšilimą, nes laipiojimas reikalauja geros fizinės, formos ir lankstumo. Ir praveda mums instruktažą. Išmokė pagrindus ir jau kiek įgudę laikytis už „kibių” keliaujame išbandyti sudėti gesnių trasų.

Poilsiui vaikai galėjo padūkti džiuglių trąsoje, suptis ar pasportuoti milžiniškoje erdvėje. Bet mūsų vaikus buvo gana sudėtinga nukabinti nuo laipiojimo sienų – jie varžėsi, kėlė vienas kitam iššūkius ir mokėsi iš šalia priežiūrinčių instruktorių. Karts nuo karto pabėgdami atsigerti ar nusisšluostyti prakaitą. Ir kai jau atrodė viskas -smagiau būti negali, vaikai jau nuvarginti… Vaikus pakviečia lipti į 10 metrų aukščio sieną!

Vaje kaip kinkos drebėjo ir dideliems ir mažiems! Bet draugų palaikymas, profesionalūs trenerio patarimai padėjo įveikti šį iššūkį, o po jo sekė nevaldomos emocijos – laimės ašaros, juokas, griebimaisi už „sproginėjančių” širdžių.

Prisidūkę atsisveikinome su puikiais instruktoriais ir iškeliavome namo pietų. O ten mūsų laukė PICOS! Prisikirtę iki soties išėjome ilsėtis – dalis keliavo prie jūros, o kita dalis rengė slaptus planus. Vaikai sugalvojo surengti pasimatymą dviems stovyklos vadovams, tad laisvu metu vyko pasiruošimo darbai.

Tuomet sekė KUMITE treniruotė, po kurios vaikai dar kurį laiką ruošėsi vakaro pasirodymų programai. ir stovyklos laužavietėje pradėjo rusenti ugnis.

Paskutinė vakarienė

Vakarienė prie laužo, keptos dešrelės ir bulvės (dauguma nebuvo valgę lauže keptų bulvių?!), linksmi pašnekesiai ir šioks toks jaudulys pilvuose dėl artėjančio pasirodymo.

PO vakarienės dar šiek tiek laiko repeticijoms ir galiausiai susirinkome į Karate pasirodymų vakarą. Vaikai demonstravo sinchronines KATA bei KUMITE pasirodymus.

Geriausiai komisijos įvertinti buvo apdovanoti gausiais plojimais ir Oku karate akademijos lipdukais. Vakare susirinkome į dienos ir visos stovyklos uždarymą, kur pasidalinome įspūdžiais atsiminėme viską ką nuveikėme ir išmokome per šią stovyklą. Na, o po aptarimo saldūs pavakariai – kepti zefyrai ant laužo, tradiciškai vaisiai ir šokiai aplink laužą.

Vakare vėl susirinkome žiūrėti filmo, šį kartą paskutinė trečią karate vaikio dalį. Tuo tarpu lauke palapinėje vyko šokiai ir diskoteka. Galiausiai 4 ryto visi sugulėme ilsėtis. Rytoj laukia paskutinė mankšta, paskutiniai pusryčiai kartu ir paskutinė treniruotė paplūdimyje.